Stabilirea unui nivel optim şi de calitate al serviciilor reprezintă un element cheie al strategiei de dezvoltare a firmei. Pentru realizarea acestui obiectiv, VECTOR STAR cuantifică satisfacţia clienţilor obţinută prin oferirea unor servicii de calitate şi măsoară raportul calitate – preţ pentru a stabili diferite niveluri de deservire. Acesta implică înţelegerea nevoilor, aşteptărilor clienţilor şi a tipurilor de servicii pe care ei sunt dispuşi să le achiziţioneze.

       Permanent orientată către client şi spre identificarea soluţiilor perfect adaptate nevoilor acestuia, VECTOR STAR îşi propune sporirea continuă a competenţei sistemului de management şi evaluarea constantă a posibilitaţilor de îmbunătăţire.

       Definirea misiunii, a politicii şi obiectivelor, precum şi respectarea cerinţelor europene de către toţi membrii echipei VECTOR STAR, ne oferă un avantaj în construirea unui climat bazat pe încredere, în relaţia cu furnizorii şi clienţii noştri.